Obejmuję opieką:
- noworodki
- niemowlęta
- dzieci
- młodzież
- dorosłych
- osoby starsze
Prowadzę diagnozę i terapię osób, u których występują:
- zaburzenia mowy i języka powstałe w wyniku uszkodzeń i dysfunkcji układu nerwowego
- zaburzenia jedzenia
- zaburzenia procesów integracji sensorycznej
Zajmuję się:
- diagnozowaniem osób z dysfunkcjami
- analizuję badania specjalistyczne
- opracowuję programy terapeutyczne
- dostosowuję metody, formy i środki do możliwości pacjenta
- prowadzę terapię neurologopedyczną osób z uszkodzeniami i dysfunkcjami
układu nerwowego - kontroluję wyniki terapii
- współpracuję ze specjalistami innych dziedzin (neurolog, psychiatra, audiolog, laryngolog, ortodonta, fizjoterapeuta, psycholog itp.).
Sprzęt do terapii integracji sensorycznej stosowany przez LOGO-CENTRUM posiada wszelkie certyfikaty i zakupiony został w Firmie EMPIS. Stronę techniczną tego sprzętu opracował specjalista, konstruktor, pracownik Centrum Nauki Kopernik, dzięki czemu powstaje on na podstawie specjalistycznej dokumentacji technicznej. Sprzęt powstaje również wyłącznie z certyfikowanych materiałów dzięki czemu spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa.
zapoznaj się ze specyfikacją
Zgłoś się do mnie, jeśli Twoje dziecko:
1. Ma problem z jedzeniem:
- źle ssie
- mało przybiera na wadze
- męczy się, jest niespokojne podczas ssania
- ma problem z jedzeniem z łyżeczki
- odmawia przyjmowania pokarmów o określonej konsystencji
- nie potrafi pić z kubka
- ma trudności z gryzieniem, żuciem, połykaniem, nadmiernym ślinieniem się, ma stale otwartą buzię
2. Ma problemy z mówieniem (dwuletnie, trzyletnie, a nawet starsze dzieci, które nie mówią wcale lub mówią bardzo mało i niewyraźnie, dzieci mające wadę wymowy).
3. Jest wcześniakiem lub dzieckiem z nieprawidłowej ciąży, z obciążeniem okołoporodowym (długotrwale przebywające w inkubatorze, które było karmione sondą, dzieci z tzw. grupy ryzyka – urodzone z ciąży o nieprawidłowym przebiegu, z trudnościami okołoporodowymi).
4. Ma zdiagnozowane zaburzenia neurologiczne, zespół genetyczny, zaburzenia ze spektrum autyzmu, opóźnienia psychoruchowe itp. (Zespół Downa, Autyzm, Afazja Dziecięca, Mózgowe Porażenie Dziecięce, dzieci z Opóźnionym Rozwojem Mowy, dzieci z niedosłuchem, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną).
5. Ma objawy zaburzeń procesów integracji sensorycznejwięcej…
6. Ma trudności z nauką czytania – prowadzę naukę czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną J. Cieszyńskiej.