Obejmuję opieką:

  • noworodki
  • niemowlęta
  • dzieci
  • młodzież
  • dorosłych
  • osoby starsze

Prowadzę diagnozę i terapię osób, u których występują:

  • zaburzenia mowy i języka powstałe w wyniku uszkodzeń i dysfunkcji układu nerwowego
  • zaburzenia jedzenia
  • zaburzenia procesów integracji sensorycznej

Zajmuję się:

  • diagnozowaniem osób z dysfunkcjami
  • analizuję badania specjalistyczne
  • opracowuję programy terapeutyczne
  • dostosowuję metody, formy i środki do możliwości pacjenta
  • prowadzę terapię neurologopedyczną osób z uszkodzeniami i dysfunkcjami
    układu nerwowego
  • kontroluję wyniki terapii
  • współpracuję ze specjalistami innych dziedzin (neurolog, psychiatra, audiolog, laryngolog, ortodonta, fizjoterapeuta, psycholog itp.).

Sprzęt do terapii integracji sensorycznej stosowany przez LOGO-CENTRUM posiada wszelkie certyfikaty i zakupiony został w Firmie EMPIS. Stronę techniczną tego sprzętu opracował specjalista, konstruktor, pracownik Centrum Nauki Kopernik, dzięki czemu powstaje on na podstawie specjalistycznej dokumentacji technicznej. Sprzęt powstaje również wyłącznie z certyfikowanych materiałów dzięki czemu spełnia wszelkie wymogi bezpieczeństwa.
zapoznaj się ze specyfikacją 

Zgłoś się do mnie, jeśli Twoje dziecko:

1. Ma problem z jedzeniem:

 

  • źle ssie
  • mało przybiera na wadze
  • męczy się, jest niespokojne podczas ssania
  • ma problem z jedzeniem z łyżeczki
  • odmawia przyjmowania pokarmów o określonej konsystencji
  • nie potrafi pić z kubka
  • ma trudności z gryzieniem, żuciem, połykaniem, nadmiernym ślinieniem się, ma stale otwartą buzię

2. Ma problemy z mówieniem (dwuletnie, trzyletnie, a nawet starsze dzieci, które nie mówią wcale lub mówią bardzo mało i niewyraźnie, dzieci mające wadę wymowy).

3. Jest wcześniakiem lub dzieckiem z nieprawidłowej ciąży, z obciążeniem okołoporodowym (długotrwale przebywające w inkubatorze, które było karmione sondą, dzieci z tzw. grupy ryzyka – urodzone z ciąży o nieprawidłowym przebiegu, z trudnościami okołoporodowymi).

4. Ma zdiagnozowane zaburzenia neurologiczne, zespół genetyczny, zaburzenia ze spektrum autyzmu, opóźnienia psychoruchowe itp. (Zespół Downa, Autyzm, Afazja Dziecięca, Mózgowe Porażenie Dziecięce, dzieci z Opóźnionym Rozwojem Mowy, dzieci z niedosłuchem, dzieci z niepełnosprawnością intelektualną).

5. Ma objawy zaburzeń procesów integracji sensorycznej
  więcej…

6. Ma trudności z nauką czytania – prowadzę naukę czytania metodą symultaniczno-sekwencyjną J. Cieszyńskiej.